2009-02-11

friluftsdag

Idag har jag varit i Västerhaninge å ridit isisar. Red en som var lite lik Baldur men inte riktigt lika söt ;) det var helt okej iaf, det var så dåligt underlag så vi kunde inte göra så mycket.. kändes inte riktigt värt pengarna men jag vet inte vad jag hade väntat mig heller.. dom borde ju haft något fält eller något man kunde rida vid , när ja hade baldur fanns det alltid något ställe som han kunde "springa av sig" på , han var iofs väldigt säker på foten , ja vet inte om alla islandshästar är det?
Ivf så frös jag hela hemresan medan en viss Linda satt å tjocka sig på donken , men när ja kom till rönninge åt ja min semla som jag suktat efter hela veckan! Lollo var snäll nog att hålla mig sällskap :) sen höll ja henne sällskap när hon köpte ost för 80 spänn eller nåt xD

jao, inte särskilt händelserik dag för övrigt..ikväll blir det träning, längtar! nu kan jag verkligen stegen så¨ska ta ut mig riktigt hårt , ah härligt. sen imorn blire kanske gymmet eller springtur beror på om jag orkar pallra mig till gymmet , isf ska ja nog sola också. Tar några gånger att bli brun nu mitt i vintern men tills det syns nån skillnad kan jag ligga där å värma upp mig.

bara två dagar kvar på praktiken , funderar på att köpa gelehjärtan å ta med på fredag till personalrummet , fast jag stödjer ju inte det där eländet så kanske blir något annat gott ;)


Jag hade med mig kameran faktiskt!

Dom hade två miniponnies också :p



hihi cute ^^

Inga kommentarer: