2009-02-10

no other love

Goddag.
Snacka om att jag är värsta bloggnörden. Men det blir så när man har tråkigt.
Jag tänkte bara säga att jag längtar tills imorgon, rida :D Ska med skolan.. hoppas det blir rooligt. jag kom hem från Jalle för ett tag sen, vi såg good luck chuck xD ganska rolig fast dålig film. Sen åt jag en toast å idag tänkte jag gå på yoga men det verkar som att mamma åker direkt dit från jobbet så det blir inge..
fan, imorn på träningen måste ja verkligen ta ut mig xD usch , ja hatar när ja inte får träna på länge.


Felicia:

Vi har inte känt varandra alls länge och det är inte heller förrän nu jag har förstått hur mycket du påverkar mig. Ta åt dig dom här orden för vartenda ett är sant: Saker du säger får mig att vilja leva och tro att jag kan. Vetskapen om att du finns för mig gör mig lugn. Jag kommer ALLTID att ställa upp för dig, hoppas du vet det hjärtat..

"Tsm tar vi oss igenom all skit!"
söööötpaj :D

1 kommentar:

Anonym sa...

du är underbar gumman! hoppas du vet det.. det ska bli så skönt att se dig på måndag! :)

Puuss hjärtat och tvivla inte på att du e bäst :D