2010-05-03

5 veckor kvar

Nu är det måndag igen och imorgon är det endast fem veckor kvar till studenten! Gud vad jag längtar! Idag gick jag iaf på båda mina lektioner och på svenskan skrev jag ihop en text om nätdating som förhoppningsvis räddar mitt betyg! Är så jävla glad att jag lyckades få ihop en hel text utan minsta ångest :) På psykologin tänkte jag sätta igång med den uppgiften också men inga datorer fanns till förfogande så det blev hänga gubben istället ;p Ska nog börja med psykologin nu dock för egentligen är den ganska lätt... iaf första delen :)

Om en timme prick ska jag och julle åka iväg å rida och Klara följer med som sälle, ska bli skoooj, hoppas jag ^^ Det har gått så jäkla bra senaste tiden så jag bara går och väntar på bakslaget :p Anw, time to study! puss

1 kommentar:

b-sidor sa...

haha.
jag försökte också desperat rädda mitt betyg genom att skriva om nätdating på nationella.
lika förvånad blev jag att jag faktiskt fick ihop åtta sidor av bara rent skitsnack.
gillar din blogg :)