2010-05-16

pizza

Nu ska vi snart äta pizza från felino vilket vi gör rättså ofta på söndagar. Deras pizzor är helt gudomligt goda och trots att jag gått upp massa i vikt så kan jag inte låta bli att äta de där kaloribomberna med massa fett. Jag ska ändå inte utomlands i sommar och kommer därför använda bikini väldigt sparsamt. Om jag badar blir det fan näck och då är det mörkt och med folk jag kan vara mig själv inför. Egentligen bryr jag mig inte om vad andra tycker om mig men det är klart som fan man är obekväm i bikini i dagsljus?! Det var jag när jag var smal också. Av den enkla anledning att jag inte riktigt trivs med att visa så mkt av mig själv. Väldigt sällan jag använder biknitrosor utan oftast blire shorts och linne! :)

Vet ni hon Chantal Allen som dog för ett par dagar sen? Hittades död under en bro.... hursomhelst kände jag henne när jag var liten. Inte för att jag minns det, har bara ett svagt minne när jag såg bilder på henne. Men Åsa kom ihåg hennes namn....

Nej nu ska ja hämta käk! (btw - har inte rökt på hela dagen och visst är jag röksugen. Men inte alls farligt, det är skönt att känna röksug för jag vet att mitt lilla nikotinmonster lider och det förtjänar han som har tvingat mig så länge att kväva mig själv, HÄMND! :D)

1 kommentar:

Lollo sa...

Sista stycket gillar jag! De andra inte direkt speciellt inte om Chantal. Så sorgligt:(