2010-05-09

jag ser mitt golv!

Det börjar arta sig! Nu har jag nästan inga grejer alls på golvet. FYI, following statement might be a little too disgusting for some people.

Jag har efter flera timmars arbete bärt ut:
  • en överfull ikeakasse med tvätt + en full stor plastpåse med tvätt.
  • Mer lakan och handdukar än jag kan bära på en gång
  • En stor plastpåse med pant
  • En halv sopsäck med skräp (alltså tidningar å annat kraffs som ligger å skräpar)
Det som väntar nu är:
  • Massa glas och koppar
  • Ta bort alla småsaker från databordet och fönsterkarmen
  • Dammsugning
  • Damning

Ja, jag skäms. Inte ok jag veet. Men jag har verkligen inte orkat ta tag i skiten. Mitt rum såg ut som att jag hade gått under totalt och bara knarkat och sölat ner i typ ett år. Men nu har jag på något sätt fått energi till att städa så det e ju bra. Kommer kännas så jävla bra när jag e färdig! Jag vet att ni knappt kan vänta på bildbomben ;D

Inga kommentarer: