2010-05-04

hello again

Nu har jag käkat och dessutom hunnit fixa lite till med projektrapporten! Har verkligen kommit in i ett flow nu så när jag har skrivit klart detta inlägg ska jag försöka börja med en av alla rester jag har i svenska. När jag tar studenten om fem veckor vill jag verkligen känna att jag har gjort mig förtjänt av att fira! Så nu ska jag ge gärnet det sista veckorna! :)

Till lunch blev det chili con carne, det jag hade tänkt laga till middag ikväll. Så jag antar att det blir något annat. hehe. Imorgon är jag ledig från skolan men ska jobba på eftermiddagen så har lite aktivitet inbokad iallafall.

Resten av dagen... tja, ska nog höra av mig till Klara å se om hon vill picnica lite kanske. Annars kommer ju cougar town ikväll ;) nice bice, det e verkligen skojsigt måste jag säga. Jo, en grej... typ hela min släkt tror att jag kommer misslyckas med att sluta röka. Jag är typ den enda som tror på mig själv och Mamma tror lite grann fast hon lät ju inte sådär jätteövertygad... :p Snälla trooo på mig! Bajs på er annars, jag kommer verkligen klara det, jag vet det!!!!

Nu ska jag plugga lite till, puss

Inga kommentarer: