2010-05-19

visst älskar jag dig, varför frågar du så?

Hej hopp sötnosar!

Min fjärde dag som icke-rökare har gått super. Knappt tänkt på cigg alls :) Blir väl lite jobbigare imorgon då jag ska vara i skolan och sedan fika. Man har ju vanan inne att ta en cigg vid vissa tillfällen. Men bra vanor är ju väldigt lätta att bryta så varför inte de dåliga? För när jag blir röksugen t.ex. efter ridlektionen så har det inget att göra med mitt fysiska beroende. Anledningen till att jag blir sugen är för att jag är van och tror att jag behöver röka. NOT TRUE. Är så jävla stolt att det går så bra att sluta röka :) :)

Inatt hade jag massa jobbiga mardrömmar och sov jävligt oroligt. Vaknade också med världens smärta i låret och ville typ bara skrika rätt ut. som grädde på moset var jag helt kallsvettig och andfådd. Tog ett tag att lugna ner sig och inse att det inte var något gäng som ville döda mig och min familj :p drömde att jag rökte också och fick panik över det. Jag hade blivit våldtagen och misshandlad men jag mådde dåligast över den där jävla ciggen, haha.

Vid 13-tiden bestämde jag mig iaf för att ta mig upp. Åt frukost i lugn och ro (älskar när ingen är hemma när man går upp på morgonen) kollade lite på TV och satt vid datorn. Vid halv 3 gick jag ner till dagis och nu kom jag precis hem :) Var skitkul idag, hade ett helt dagis haha. Tror det var 7 barn ett tag som satt och drack saft och lekte. Duktiga jag haha ska fan bli dagmamma ^^

Nu är jag phett rik också, slösar ju inga pengar på cigg å det märks redan :D tjoho! Juste höll på att glömma, jag kommer troligtvis få MVG i projektarbetet :D :D :D så glad över det alltså. Skitbra dag detta. Hoppas bara det håller i sig nu då, pallar inte en likadan kväll som igår... men men, får väl ta det som det kommer. och jag vill träffa min psykolog, är så jävla glad att jag äntligen hittat någon jag verkligen gillar. som dessutom är leg. psykolog och inte bara kurator eller så.
LOVE

1 kommentar:

Klara sa...

Vi är ju typ hetast i hela världen måste jag säga haha :D Om du får massa ångest och så igen så kan du bara ringa så kan jag komma över om det skulle kännas bättre <33