2010-05-09

städ och lycka

Ska troligtvis åka till uppsala på fredag och titta på dvärgpinschervalpar. Jag längtar så det gör ont! haha, ska självklart ta med kamera också ;) Gud vad kul det ska bli och uppfödaren verkar supertrevlig! Julle ska också följa med såklart. Så det blir nog en heldag i uppsala, valptittande, lunch på stan, lite shopping kanske :)

Idag gick jag upp redan vid halv 10! Rätt skönt faktiskt för nu har jag hela dagen på att städa mitt rum. Jag har insett att det faktiskt är lite fööör stökigt. Har fyllt en ikea-kasse med smutstvätt, lagt in massa kläder i garderoben, samlat in pant och tagit ut allt under sängen. men det är fortfarande hur stökigt som helst! Inte ok... måste ju ha fint sen när bäbben kommer ;)

Nej men det blev en kaffepaus som råkade bli väldigt lång så borde väl sätta igång igen snart så jag kan njuta av en filmkväll med gott samvete. Ska bli galet skönt att äntligen få lite ordning. Jag tänkte ta före- och efter bild men glömde ta förebilden. Kan ju ta den nu och så får man ha i åtanke att jag redan städat ca 2 timmar :p

Nej nu räcker det. Btw, jag kommer tjata om min hundvalp huuur mkt som helst både i bloggen och irl (hahahah) just deal with it, är så jävla glad!!!! pusspåer

Inga kommentarer: