2010-05-24

utan dig dör jag.

Red Uvarone idag och han var knep hest. Han var nästintill omöjlig att tränsa själv. Tillräckligt jobbigt tänker man men har är dessutom typ 1.80 hög! Sen när man skulle sitta upp så flyttade han baken heeela tiden å vägrade stå still. Satt upp nästan i trav, haha. Men han var skojsig att rida så. Dock red vi bara i skogen å han va lite piggelin hihi. Men nästa vecka blire dressyr så det ser jag fram emot.

På hemväg köpte vi donken för jag var fett hungrig (inte fetthungrig alltså! för att undvika misstolkningar...) Sedan har jag bara duschat och kollat på TV resten av kvällen. Såg en film som heter Darling. Sjukt sorlig :( hehe , men gillade den ^^

Nu ska jag väl ta och krypa ner kanske... men känner inte riktigt för det. Antar att den blir datorn en stund till. Ska försöka hitta en bild på Uvarone också, en stor liten sötnos :) godnatt!

1 kommentar:

Carro sa...

haHA filmen Darling såg vi i svenskan i 3:a och gjorde en recention om den, Jag tycker den var fett jobbig att se på, gilade inte skådespelarna alls !! :P