2010-05-05

back on track

Hade lite bloggtorka ett tag men nu känner jag att jag är tillbaka på banan igen! (varför hör jag bara ordet banan, som frukten, när jag läser det där ordet?) Nu ska ni få en kvalitativ recension av två av mina favoritprogram, varav det ena hade, inte bara säsongs, utan total avslutning idag. Trumvirvel------ andra avenyn!

Jag vet att det suger men du suger. Jag älskar det programmet och det är jag stolt över! hahah. Nej men allvarligt, man lär ju känna karaktärerna osv. Hursomhelst slutade det med att en av de personer jag ogillar väldigt mycket (you should not hate, you don't wanna put that out in the universe) hamnade på typ ett psykhem eller något, sååå roligt :D hahah, sen en av de personer jag gillar hamnade i fängelse mkt tråkigt för hur fult det än låter SÅ VAR DET INTE HANS FEL!!! Sen blev seriens "Ross and Rachel" tsm igen. So to sum up: Det mesta var bra och jag kommer alltid att älska Andra avenyn :D


Sedan var det greys anatomy och jag har bara en sak att säga er: Så. jävla. bra. Just love that show into my very core! Dagens avsnitt var dessutom extra bra. Love love love


Nej.... nu blir det godnatt-ciggen och sedan läsa i en av böckerna jag fick av kusin vitamin i present. Jag gillar att ha släkt i min ålder som vet vad man uppskattar men tack mormor för barnens bibel ;) haha nejdå det var några år sen jag fick den men ändå, om jag inte minns fel så var den lite underhållande med alla djuren och det där. Ah fan vad jag ordbajsar. GODNATT!

1 kommentar:

Klara sa...

Jag tror jag också har en Barnens Bibel liggandes någonstans, en kvarleva från kyrkans barntimme om jag inte misstar mig :P <3