2010-05-18

natten

Har sovit dåligt inatt, haft ångest. Tog tre atarax och kollade på vänner, tillslut lyckades jag somna men vaknade flera gånger och resulterade i att jag försov mig och missade psykologin imorse, men men.

Nu sitter jag och tittar på Ellen DeGeneres och skrattar för mig själv. Hon är så jävla rolig, nyss var hon och två pojkar på ett harry-potter nöjesfält typ, asroligt :p Nu ska visst Rascall Flatts spela, han e bra faktiskt.

Om en timme lite drygt ska jag knata ner till dagis och hämta tjejerna. Det blir mkt tunn klädsel, är väldigt kvavt ute tkr jag. Ser lite oroväckande mörkt ut också... kanske paraplyt får följa med, mest i förebyggande syfte liksom.

Efter jobbet ska jag möta bästis, vi får se vad vi hittar på, eventuellt tar en promis med Jalle, en söt doggie :D hihih. pusssss

Inga kommentarer: