2010-05-05

sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne ;p

Tjejerna är ute å leker i det vackra vädret så jag fick en liten stund över till att kolla in mailen å nu när jag ändå sitter vid datan tänkte jag slänga ihop ett kort inlägg om min dag :)

Började med att sova till 13. Igårkväll när jag gick och la mig vid 11 så tänkte jag att det var onödigt att ställa klockan för jag lär ju inte vakna så sent att jag försover mig när jag ska dra vid halv 3. Men ställde den för säkerhetsskull och tur var väl det för när den rang kl 13 så sov jag hur djupt som helst :p

Åt en god frukost och sedan satt jag lite vid datan innan jag traskade ner mot dagis. Gick jättebra att hämta och de var glada osv. Så skönt att det ätnligen är vår så man slipper klä på dom massa kläder, det e kallt ute och man dessutom ska dra vagnen genom en halvmeter snö. Vägunderhållet i denna kommun är under all kritik!

Nu ska jag väl ta och sätta igång med maten. Blir nog pasta med köttbullar som vanligt. Enkelt att göra och ungarna äter med stor aptit :) Sedan ska jag möta Julle för vi ska köpa snarre till grey's och andra avenyn som kommer idag! Ibland är jag så jäkla glad att vi har en sån där box som man kan spela in program. Skulle aldrig kunna välja mellan andra avenyn och grey's anatomy som nu för tiden går samtidigt!

Puss å ha en fortsatt trevligt kväll :)

4 kommentarer:

flisan sa...

Haha du är allt bra söt hjärtat!
Saknade dig idag också! fy :(

Men vi ses förhoppningsvis imorgon och på lördag ska du och jag fucka ur!

<3<3

Linda sa...

Du låyer som en riktig mamma Tove. Vilka söta bilder på småvoffsingarna, ska bli spännande att få se den lilla på riktigt sen :)
Kram

Klara sa...

Vi har en broderad tavla (eller vad fan det kallas) med titeln :D Kanske är snott därifrån iofs haha <3

Tove sa...

hahah nee det e ju från Sunes sommar! Fast brun inne.../Rudolf. haha <3