2010-05-27

torsdag

goddagens
jag är galet trött. Ligger i soffan med datan och kollar samtidigt på sjukhuset. Skulle lätt kunna somna på en gång men ska jobba om en timme så det kommer bara bli jobbigt att behöva vakna om jag somnar.

I skolan pratade vi lite om förberedelser inför studenten och jag är så jäkla besviken på vissa i min klass som vid 20-årsålder är så omogna att de inte kan släppa bagateller som är över ett år gamla. men men, skit i dom :) vi bestämde att vi på onsdag ska ta en heldag till att fixa kläder för poängjakten, skriva på lakanet till flaket å lite annat gött.

Idag har jag varit rökfri i 12 dagar och det är 13 dagar kvar tills jag hämtar Ebba! Jag längtar så otroligt mycket att jag nästan vill gråta :p dessa tolv dagar har gått rättså snabbt så nästa tolv borde väl också göra det?! Hoppas hoppas hoppas. Denna sommar kommer typvara min bästa någonsin (förhoppningsvis) sen när Ebba är lite större är det dags att leta jobb och lägenhet. Mitt mål är att flytta detta år!! Ska väl kunna fixas, måste bara ligga i lite ^^

usch phett trött alltså... ska lägga ifrån mig datan å glo på TV nu tills det är dags att gå till ner till dagis. Puss å kram

Inga kommentarer: