2010-05-23

jag skiter väl i om det hörs ut på gatan

Klockan är kvart i fyra och jag har lite ångest. Bajs på det. Har dock haft en jättetrevlig alkoholfri kväll :) grillning, kubb, musik, snack å bara allmänt nice liksom. juste, får inte glömma att vi lekte burken också! Så jäkla kul, haha! Var väl minst 10 år sedan man lekte det ;D

Har också pratat med H som har Ebba om lite försäkring och så, tror det blir folksam. Ni med hund, och snälla svara i kommentar jag BER er!, vilket försäkringsbolag har ni vovven försäkrad i? Många jag pratat med säger Agria men i mitt fall känns folksam bättre då jag får rabatt där osv.... svårt det där. men jag LÄNGTAR SÅ JÄÄÄÄÄÄVLA MYCKET!!!! beeeebis <3<3<3<3<3 ni kan nog inte förstå hur mkt jg längtar. Har velat ha hund i hela mitt liv! åhh ÄNTLIGEN går min dröm i upfyllelse, hahaha.

Jag älskar min flickvän förresten, hon är bäst!

4 kommentarer:

Klara sa...

Älskar dig också för du är bättre ;) <3

Lollo sa...

Det var verkligen en braaaa kväll! du är så rolig som gömmer dig bakom han som räknar, på bruken:D han ba"det tar minst 10 sek och komma på ditt namn.. "

jo "alkoholfri" men absolut rökfri! fett skönt och inte lukta rök när man kom hem. <3

Linda sa...

Kharma har sveland men det är mamma som fixat. Hon har ju haft hund i 35 år så hon har stenkoll på vilket som är bäst.

Kram

Hanna sa...

Haha, jag kan förstå hur mycket du längtar. Kände samma sak när vi köpte Zera, som är försäkrad i "if" btw ;)