2010-05-16

Bella & Tyra show

Jag kollade just på Bella och Tyra show när Kissie var gäst för jag har hört så jäkla mycket om det. Min åsikt är för det första att hela showen är jävligt B! Blondinbella har verkligen tagit ett steg ner. Tyra däremot vet jag ingenting om men hon gav ändå ett mer seriöst eller professionellt intryck än blondinbella som lät som en riktigt usel skådis.

Kissie gillar jag just för att hon provocerar så sjukt mycket och istället för att bli förbannad så tycker jag bara att hon är rolig och skön. Men i showen nu så var det uppenbart att hon inte riktigt kunde förklara/försvara sig och det syntes att hon skämdes. Visst jag tror absolut på att Kissie är en roll men spela den INTE i tv för det blev bara dåligt. Hon var nervös och man ser ju på långa vägar att anledning till att hon inte gillar Bella och Tyra är att de är mognare, har kommit längre och ser bättre ut än henne.

Men som sagt, nu gillar jag inte någon av dom tre. hahah

Inga kommentarer: