2010-05-09

luftslottet som sprängdes

Beställde ju filmen tidigare i veckan och nu har jag äntligen sett den! För andra gången but still - så sjukt bra! Den slår nästan ettan. Fast jag har gått igenom detta i mitt huvud flera gånger utan att komma fram till något så min slutsats är att de faktiskt är lika bra ^^ Tvåan var dock ljusår ifrån samma kvalitet, enligt mig iaf.

Annars har jag inte gjort så mycket mer sen sist. Freakat ur lite angående om pinscher är en för "svår" ras för mig... Den är generellt väldigt reserverad mot andra människor, skäller mycket och är vaktig. Ett annat stort minus är att många pinschrar är väldigt svåra att ensamträna. Men det är ju fortfarande individer och jag tror att jag kommer klara det galant ^^ om allt känns bra på fredag så kommer jag troligtvis tinga en liten sötnos. Har fortfarande inte bestämt namn men har två alternativ. Ebba och Lilo. Vad tycker ni?! Själv är jag mest inne på Ebba men jag vet inte.... svårt :p

Nu ska jag sooova. Pusshejs!

3 kommentarer:

Josefine sa...

Jag tycker du borde välja Ebba för att det inte är speciellt eller ett typiskt hundnamn, och just därför blir det speciellt och mycket gulligare! :)

Klara sa...

Ebba helt klart! Finns det bara tikar i kullen eller? <3

Tove sa...

4 tikar och en hane. Men de flesta som föder upp pinscher eller liknande raser vet ofta bättre vilken valp som köparen passar bäst med. Och hon har två tikar som hon tror passar mig :) <3