2010-05-19

niiiite

Nu är det kväll och mitt mående är än så länge stabilt :) Håller på att spela in grey's medan pappa kollar på cykel så vi kan spola förbi all reklam sen. Gah längtar, grey's anatomy är verkligen sjukt bra! haha

Imorgon ska jag till skolan och jobba med projektet med Erica, ser fram emot det faktiskt :) Sedan blir det fika med Carro. myspysdag. dock vet jag inte vad jag ska göra torsdagkväll/em, panik! Messa klara! hahaha. supa kanske? Nej jag driver. Det är ju verkligen inte ok att dricka mitt i veckan. ENLIGT VEM? society? Fuck samhället, enligt mig är det ok så länge det inte går ut över vardagen. Trots att jag är fyllda 20 och därmed vuxen både juridiskt och biologiskt sätt så kan jag verkligen bli en riktig tonåring! Känner bara för att käfta och trotsa när jag blir påhoppad. hahah, nej men imorgon ska bli en skojsig dag tror jag nog :)

Nu måste jag sluta dricka cola så jag ökar chansen att lyckas somna ikväll men någonting säger mig att jag kommer dricka upp skiten ändå... hm. Nej nu ska jag tjata till mig tv:n :) Puss å godnatt!

Inga kommentarer: