2010-05-27

det här med pengar...

fuckar mitt huvud! orka vara fattig. Även fast jag slutat röka så är jag ändå bankrutt? failure... vill köpa hundgrejer. Jag är fortfarande trött så funderar fan på att gå å lägga mig, har inget bättre för mig.. men tror inte jag kommer kunna somna ändå så.. baaajs vad tråkigt jag har.

Gick väl rätt bra å jobba iaf.. orkar inte skriva något om det. Så jävla ointressant (till skillnad från ovanstående stycke) .. en sak ska ni veta: biljetter till slutskivan kostar fucking 160 spänn!!!! bara för att vissa inte betalade sina biljetter på förra skivan så de ligger back nu.. dålig stil, känns så jävla ovärt å betala 160 spänn så funderar nästan på att inte gå. Jag VEEET så jävla sämst stil och skittöntigt att inte gå, vet att typ alla skulle ba: asså shit fan vad korkad hon e som inte kommer... men ja . tycker egentligen inte att de e värt 160 men vill ju ändå festa med klassen en sista gång. knaaas :(

ska väl gå å mobba julle eller något. pussbice

1 kommentar:

Jenna sa...

Svar; Tack så hemskt mycket!
Det är så tråkigt när folk säger såna saker, men att veta att jag har "folk bakom mig" betyder mycket. Då är det ju inte så att jag är helt körd i alla fall!
Kram!