2010-05-21

knas

Igår hade jag det väldigt trevligt! Jag, Carro, Klara och sen även Eva satt i skönvik och käka pizza, drack vin och pratade. Hade verkligen hur trevligt som helst och fick en smärre chock när jag ställde mig upp å märkte vad full jag var. INTE OK. sen fick jag såklart ångest som jag brukar få när jag dricker för mycket, började skära mig och damp in hos Åsa och väckte dom. Fyfaaan. Ibland är jag bara så jävla dum i huvudet alltså - men ja.. nej jag orkar inte förklara vad som händer. haha. Pratade i telen med Hanna och hon hade pratat med mig i 10 minuter utan att få någon respons och det var inte för att jag hade däckat eller något. Så det får väl räcka som förklaring idag. Dåligt som fan mådde jag iaf och skämdes av bara satan när mami å papi kom.

Idag blir det hemma av flera anledningar men ska grilla med familjen å lite sådär. Imorgon ska jag eventuellt träffa tjejorna men just nu känns det som att blir cola då ist. Hm, får prata med dem å se ifall de vill vara här :) bah - är baaakis. satan alltså vad jag får skylla mig själv :p men jag har fortfarande inte rökt iaf :D så jävla glad över det alltså. pusspåer

Inga kommentarer: