2010-05-07

baaaiz

jag sitter hos Josse nu och snart ska vi även möta Hanna (eller snart och snart... 50 min) men vi ska grilla å chilla :D Älskar mina vänner så otroligt mycket och utan dem skulle jag inte ha mycket att leva för. Vi har det alltid trevligt och hur ledsen man är så får ni mig alltid att le. Vi har så sjukt mkt minnen tillsammans och jag hoppas att vi kommer ha kontakt lång tid framöver!!

Klara:
Du är mina bästa bästa vän någonsin och jag skulle dö för dig. På riktigt. Jag älskar dig så otroligt mycket att jag får tårar i ögonen när jag skriver detta. Om jag någonsin tvingas skilja mig från dig så kommer jag inte nog inte orka leva. Du är mitt allt och du betyder så otroligt mycket för mig. Kommer alltid att finnas här för dig och jag vet att jag har gjort mycket dumma saker och behandlat dig illa och jag är så otroligt tacksam för att du har förlåtit mig för det. Kommer göra allt som står i min makt för att gottgöra dig för det och skulle aldrig få för mig att göra dig illa igen. Jag vet att det låter sjukt men jag gjorde det av kärlek och jag hoppas att du vet och förstår det även om det absolut inte öär någon ursäkt.

herregud vad långt det blev men jag känner mig så full av kärlek till min omgivning idag.Mår rättså bra och det är dessa dagar som jag känner saker. Dåliga dagar stänger jag av alla känslor för atrt orka andas och nu kommer väl "alla känslorna på en å samma gång" hahaha

Nej men nu ska jag väl vara lite social med min älskade Klara och Josefine! puss på er å hoppas nu mår bra!!

(btw - saknar Linda å Maria. Bajs på det då)

Inga kommentarer: