2010-05-08

trötter

Sov till halv 3 idag men är fortfarande jäkligt seg. Har pratat med en tjej som har dvärgpinscher-valpar. Så nu kanske det blir en sån istället, lite mer hund fast fortfarande i liten förpackning ;) Nej men har läst rätt mycket om rasen och den verkar passa mig tror jag ^^ skitsöta e dom också! hihi. Lägger upp bild senare när hon har skickat fler :)

Igår hade jag det supertrevligt! Vi satt hos Josse till inte alltför sent och sedan fick vi skjuts hem av Madde, väldigt snällt! Klara slaggade hos mig i förebyggande syfte vilket var väldigt bra och tryggt <3

Idag har jag ju inte hunnit göra alls mycket men tänkte väl sitta vid datan en stund innan jag byter om sminkar mig lite. Ikväll ska jag till Eva och dricka lite vin, spela spel å umgås, ska bli naajs :) Skulle ju egentligen till Emma på fest idag men det blev visst inte av av någon anledning.. skittråkigt men men :)

Inga kommentarer: