2010-05-28

söndagsfredag

Denna fredag känns EXAKT som en söndag! Önskar på ett sätt att det var söndag. Vill att dagarna bara ska flyga förbi nu så det äntligen kan bli student och sen valpdags! Ska möta mamma på hennes jobb halv tre så vi kommer troligtvis vara hos dem vid halv 4 kanske. Guuud vad jag längtar!

Nu ikväll har Julle några tjejkompisar här och dom har så jäävla mycket snarre! Typ tre påsar chips, en godispåse, två olika kex, vitlöksbröd :p aah väldigt mkt alltså. Själv har jag cola och micropop. Lyxigt värre. Fyfan alltså jag har inte haft en såhär tråkig fredag på månader tror jag! Bara för bästis är bortrest :(

nej men förhoppningsvis hör Carro snart av sig så då kan jag träffa hon, tjoho! Kanske ska ta mig lite popcorn så länge.. fast är egentligen inte sugen för åt på greken med mapa å min bror. (gyros, skitgott!)

anyway... hoppas ni haft en lite roligare fredag än mig, puss!

Inga kommentarer: