2010-05-21

familjen är värre

filmen gick precis på TV, lagom underhållande, haha. Är glad att denna dag äntligen är över! Har haft en otrolig nackspärr hela dagen, troligtvis för att jag somnade med huvvet i en hink (som jag välte ut när jag somnade). Stackars papi som fick ta hand om mig. Tror jag aldrig varit så packad faktiskt. Det pratades om att eventuellt åka in till sjukan/psyk. Men på avdelningen får man ju ändå inte komma in om man druckit och pallar fan inte ligga på akuten, så jag lyckades ta mig hem. Tydligen ville jag sova på gräsmattan.....? äh fyfan imorgon blir det nya tag! :)

Jag svettas som ett djur (som vanligt?) svettas fan jämt, t.o.m. när det e kallt... juste idag hämtade jag äntligen ut min andra lugnande! Så skööönt att ha dem igen. Dock ska jag prata med läkaren på onsdag att byta ut ataraxen mot något annat för den funkar inte för fem öre. Har den ju för panikångest men händer absolut nada. Blir bara illamående av den. bajs på det.

Imorgon ska jag träffa tjejorna och snacka å mysa. Ska bli trevligt och jag håller mig nog till cola - kanske något glas vin bara men ingen fylla här inte. Alltså.... är det någon som vill ha en inneboende??? ME :) hahah

Nej dags att borsta (och gud vad skönt ja har inget smink idag, slipper tänka på å tvätta bort det!) dricka a gallon of water och sen krypa ner och läsa min töntbok :) (nattens hus.. hähä) Godnatt på er!

Inga kommentarer: