2010-05-20

mvg och fika

Idag gick jag upp redan klockan 9! Mycket bra. Sov ganska bra också, vaknade bara en gång tror jag :) men hade som vanligt grova problem att somna.

I skolan satt jag och Erica med rapporten å försökte fixa vårt MVG. Jag tror vi lyckades och det känns helt overkligt. Eftersom rapporten hela tiden legat på gränsen mellan IG och G trodde jag att verkligen att betyget skulle hamna på G liksom... men icke, känns ju väldigt bra :)

Sedan mötte jag Carro och vi tog en fika. Första utomhusfikan utan cigg - check! ;) Sedan tog vi en liten tur till skönviksparken och där mötte jag Malin och lilla Neo (som f.ö. inte är så liten längre ;) jättesöt!). Vid halv 3 eller vad klockan kan ha varit tog jag mig hemåt i värmen, blev som vanligt helt dösvettig.

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på faktiskt. Jag och Carro tänkte grilla i skönvik men typ alla är tråkiga eller upptagna, bajs på det. Men vi kanske hittar på nåt på egen hand... :)

Inga kommentarer: