2010-05-03

Ska snart hoppa i säng men tänkte bara skriva ett snabbt inlägg. Ridlektionen gick rättså bra tkr jag men inte lika bra som förra gången. Jag orkade inte engagera mig lika mycket och ibland åkte jag häst, som man brukar säga ;) men kul var det ivf. Efter så var vi ju som vanligt tvugna att vänta på Julle som idag fick longera, hihi, var lite skojsigt att se ^^ Sen kom mami å hämtade oss och vi åt wok till middag, mumsigt.

Annars har jag börjat på psykologin nu!!! I'm on fire today. Men nu har jag fastnat så måste gå på psykologilektionen imorgon så han kan hjälpa mig att komma vidare. Kollade på hollywoodfruar med Julle å nu sitter jag här, duschad, borstad och redo för min skönhetssömn.

Har fortfarande inte fått någon ny samtalskontakt vilket gör mig arg!! När jag var inlagd förut så fick jag en riktigt positiv bild av psykiatrin men nu händer fler och fler saker som gör att jag förstår vad alla som snackar skit om psykiatrin pratar om. När ja gick hos min gamla psykolog (eller alltså den senaste) så sa hon att jag verkligen måste komma 2 ggr/vecka. Sen preciiis samtidigt som jag fick frikort så fanns det helt plötsligt inte tid för mig ens en gång i veckan?! Nu har jag fått en ny läkartid i slutet på maj! Har sagt till han 2 gånger att jag vill ha en ny samtalskontakt och han sa att han skulle höra av sig typ för en eller två veckor sedan men det har han alltså inte gjort. Så får ringa nån dag i veckan å tjata på dom. Men samtidigt känns det så löjligt.... antar att jag fått så många chanser utan att ta dom och nu när jag är villig att kämpa så kommer bakslaget liksom-. äh jag vet inte, skitsamma..

Fan vad långt det blev men ja ... psykiatrin är vekrligen fucked up ibland, förstår inte hur de tänker riktigt. Nu ska jag varva ner å sen sova ^^ puss å godnatt

Inga kommentarer: