2009-01-12

1 dygn!

Nu har jag varit rökfri i ett dygn! helt otroligt, jag var feeeett nära att gå till station efter praktiken men jag lyckades hålla mig :D men jag vet att det värsta inte är över :p kommer vara riktigt jävla röksugen efter ridningen....

Annars idag har jag varit ganska mycket med de små pojkarna på praktiken.. har inte hänt nåt speciellt alls.. imorn ere jobb också direkt efter jag slutat, 100 spänn av dom pengarna jag får ska jag lägga undan för det är pengar som vanligtvis skulle gått till cigg, nu kommer det sparas till arvika! Fan värt asså... det har gått förvånansvärt bra idag, inga större abstinensbesvär hahah xD bara jävligt seg... this is huuuge ^^

anw, nu ska jag kolla om dom lagt upp vårt schema på hemsidan ännu blir fan galen på dom! Och även se om jag fått mitt betyg i livskunskap, troligtvis inte..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lämna plånboken hemma på morgonen så har du inga pengar :D

Anonym sa...

Du är bra! Felicias tips lät rätt bra också :) lycka till!