2009-01-08

great success

Idag på praktiken var det en unge som tog ut en bok som han inte fick. Då bad jag honom lämna tillbaka den fast han vägrade, tillslut sa jag till riktigt strängt å då fick jag den. sen kom han in å tog den igen men då kom en annan unge å sa det , å då vart jag faktiskt förbannad på riktigt :p så jag gick ut å ba "tror du att jag skämtar med dig eller?? ge mig boken nu, du får den när du kommer in!" han gav mig den på direkten å sa förlåt :D det gav mig en liten självförtroendekick faktiskt , heheh. men jag var där från 8 till 16, rätt jobbigt, samma tid imorn..

annars gjorde vi inget speciellt, ritade rätt mkt, spelade spel, pusslade, å lekte ute ^^ hehe. sen ja kom hem har ja kollat på top model å ett av mina nya favoritprogram, Hell's kitchen :D så braaa.. nu ska jag dock snart gå å träna skiten ur mig, cirkel :D lätt det jobbigaste.

Jag tror jag kommer somna bra ikväll, för det första för att ja bara sov typ 4 timmar inatt. kunde inte somna eftersom jag gick upp vid 2 halv 3 igår .. sen har julle fixat andra twilight boken åt mig :D tack tack! flyga drake var rätt cp jag blev förvirrad.. xD

aja nu ska jag sluta skriva ^^ pusshejs

1 kommentar:

Anonym sa...

Hell's kitchen äger! :)