2009-01-02

ångest

Det kanske är såhär livet kommer att se ut? Det kanske inte kan bli bättre.

Nu är det 2009, STOPPA TIDEN! Igår vart det inte så roligt som jag hade hoppats.. jag tror mitt problem är att jag har för stora förväntningar. Vi började med middag ett par stycken, sedan vart det lite krångel med några vänner från en annan fest och jag är chockad över hur en endaste person lyckas splittra en hel grupp på det här sättet. Jag är så jävla förbannad på en viss kvinna och skulle vilja slå ner den fittan men jag antar att jag inte har någon som helst rätt att göra det. För egentligen har hon inte gjort något mot mig... men men till sist knallade vi till en fest hos carros klasskompis.

Det var en helt okej nyårsnatt. Tolvslaget var roligt och senare satt jag på balkongen med en dyngrak Mattias och en Patrik, vi hade riktigt roligt :D

Idag sov jag till halv 3, riktigt skönt! fast nu är jag pigg som en lärka :p När jag gick upp sa Julle att det var vänner-maraton på femman så då blev jag glader, kunde inte varit en bättre dag att sända det på, men usch jag börjar alltid gråta till sista avsnittet!!

När det var slut gick jag iaf till felino å käka kebab med carro josse å eva, sedan hyrde vi en film som vi glodde på och jag gick hem redan kvart i 12. Typ alla mina vänner gillar att gå hem tidigt tror jag men jag får alltför ofta nästan ångest av att tänka på att gå hem... men inte idag så det var ju bra.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra... jag hatar att gå å lägga mig för jag vet att jag kommer vakna nästa morgon (och det där lät aldelles för deprimerande!) men jag skulle gärna sova några år... klona mig? godnatt på er och god fortsättning!

1 kommentar:

Anonym sa...

du har mig som anledning till att slå henne xD MOHAHAHA