2009-01-24

kärlek på dig :D

God kväll.
Jag vet inte om jag har bloggat idag? Glömde kolla :p snabb update: skola sen gymmet xD
Vid 8 kom Eva å Viktor å kollade på let's dance med mig å Julle. Evas mamma är magsjuk å efter ett tag började eva få lite ont i magen. För säkerhets skull hoppar jag till andra soffan på behörigt avstånd, man vet aldrig.. hon gick hem ganska tidigt såklart å då gick viktor hem också för att sova, eller om han nu satte sig vid datan istället..

Så jag gick till Sofia å det var verkligen kul :D Jag älskar verkligen dig tjejen! Du är en av dom få som verkligen kan få mig att skratta no matter what! Känns som att du nästan är den enda som jag inte tappat kontakten med av mina vänner.. alltså som inte ingår i "gänget" liksom.. som man fortfarande har kul med å allting. Alltså jag vet inte om jag egentligen har tappat kontakten med alla men för mig är mina vänner det absolut bästa jag har och jag vill verkligen se till att hinna träffa alla å kolla av att dom mår bra å allting. Typ bara träffas för att snacka liksom.. fast jag vet inte om jag har lite "kontrollbehov" på det sättet. Jag vill veta vart jag har alla och ATT jag har dom..hum aja

Jag skulle egentligen analysera Sofia men det känns lite trögt just nu, är för trött :p men nog fan har du nån skada alltså! haha, kärlek på dig å dina psykiska störningar, jag lovar att jag ska hjälpa dig att söka hjälp å jag kan följa med första gången om du vill? :D ifall det e jobbigt åså så kan jag förklara hur jag ser på det liksom.. :p haha nej men nu ska jag krypa ner. har längtat efter sängen hela dagen eftersom jag gick upp vid 6 xD puss å godnatt

2 kommentarer:

Anonym sa...

du e bäst gumman! <3

Tove sa...

Det e klart. Du är väl också bäst? <3