2009-01-19

n00b xD

Det var grymt härligt att rida. Jag låter probably som värsta loosern men jag älskar verkligen hästar.. Att ta hand om dom och att dessutom känna att man kan ha kontroll och styra över ett så pass stort djur känns riktigt bra :) Jag saknar Baldur, att bara galoppera på långa grusvägar å fält å lattja runt i skogen. Kommer ihåg en dag så jävla mycket, jag red ut barbacka på honom själv. bara vi två :) det var helt jättefint väder, galopperade över de valiga fältet å de va solsken å maskrosor överallt, kunde inte sluta le. DÅ mår man fan bra! Vi var ute i över två timmar, bara red runt å njöt av friheten :D

hursomhelst, nu ska jag bli 18 igen och inte 12 ;) Jag MÅSTE göra mina praktikuppgifter men jag pallar fan inte.. usch! Gör dom senare, nu ska jag se om det kommer nåt bra på TV ikväll :p

Inga kommentarer: