2009-01-19

SKITDAG!

Så jävla onödig dag! Usch vad sur jag blir när de inte kan lägga scheman och när lärarna inte planerar saker och ting. Jag började med engelska och vi fick i uppgift att analysläsa en skitgammal bok (Jane Austen ska jag läsa iaf..) sen ska vi ha en presentation på engelska i 20 minuter om boken. HEJ ÅNGEST! jag kan ju glömma mitt mvg i engelska nu? (jävligt bra inställning Tove!)

Sen hade vi fetaste håltimman, vi skulle börjat typ 12.50 men sen har läraren fått för sig att vi ska åka till bibblan i salem? Så vi börjar inte förrän kl 14! Fan vad suuur jag blir. På bibblan gjorde vi absolut ingenting. Jag hade nog ådstakommit mera om jag legat å sovit hela dagen. Nu ska jag snart åka å rida å jag har ingen lust. Skulle hellre ligga å glo på tv hela eftermiddagen.. men men jag ska pallra mig iväg iaf. Jag har blivit besatt av youtubeklipp så här kommer ett tråkigt som jag garvar åt :p

Inga kommentarer: