2009-01-29

run bitch run!

Snart ska jag sticka ut å springa. Jag får alltid ont i hjärtat, lugnorna, halsen å hjärnan när ja springer i minusgrader. Men häromveckan läste jag i en sporttidning att det kan bero på att luften inte hinner värmas upp när man är andfådd innan den åker ner i lungorna. Så man kan testa att ha en tunn halsduk över munnen när så luften hinner bli lite varm, så ska testa det!
Det kan även bero på en sorts astma som ja inte kommer ihåg vad den heter :p dock inget man bör kolla upp utan det är typ som allergi, helt enkelt låta bli att springa när de e kallt!

Imorn efter praktiken ska ja jobba lite å sen ere äntligen fredag på riktigt, jag längtar fett mkt!¨på praktiken är helgen verkligen behövlig.. äh fyfan, nu ska jag byta om samtidigt som ja lyssnar på musik-- ja måste leta upp min ipod apropå musik. ´ja hittar den inte, satt å spelade kort på den när ja va på toa igår å sen dess har jag inte sett den som jag kan minnas :p kan va i nån ficka.. hahah jag missuppfattade det där fast jag var nog den enda :p okej jag måste sluta!! eller jag måste inte men jag vill för jag spårar ur. PUSS Å KRAM

Inga kommentarer: