2009-01-15

4 daaays!

Nu vet jag vad man ska jämföra röksuget med... HUNGER! tänk att vara riktigt jävla hungrig, asså sjuukt hungrig :p å inte få äta , okej alla kanske inte lider av det så mycket som jag iofs? men men..

Idag började jag ju klockan 10, det var ändå jävligt jobbigt att gå upp fast skönt ändå .. höhö. Vi gjorde inget speciellt idag som vanligt. Det stod att det skulle bli pasta carbonara till lunch å det verkade ganska gott ju. När vi kommer ner till matsalen ser jag den ökända skinksåsen! det kallar dom carbonara? och det var så äckligt, jag mår illa varje dag efter lunch :'( Imorgon ska jag jag göra iordning en stor macka och äta på min rast som är normal lunchtid dessutom för jag står inte ut längre.

Jag blev förbannad idag, som alla dagar. Blir så irriterad när dom inte lyssnar. Ska man behöva hålla fast en unge och nästan skrika på dom för att dom ska lyda eller? herregud säger jag bara :p
sen har jag funderat lite på varför det i 99 av 100 fall alltid är killar som är stökiga-- dom verkar ha något behov av att låta och stoja runt.. eller bara någon bråk-gen. hm jobbigt ere iaf

Sen blev jag bjuden till en fest inne i stan ikväll men jag pallar verkligen inte, ett tag var jag nära på att ge mig men sen visade det sig vara på östermalmstorg nånstans, palla :p söder hade varit okej, höhö. börjar 8 imorn också, å ikväll ska jag packa för imorn åker ja ju till Johanna :D (L) längtaaar! Förhoppningsvis har jag lite finare hår när ja kommer hem också. nej usch vad röksugen jag är :'( OCH hungrig! mamma e å handlar så väntar tills hon kommer hem så kan ja äta nåt gott...

Inga kommentarer: