2009-01-16

J, du är en hundvalp!

Nu var det sista dagen på praktiken, nästan :p Skola en vecka nu och sen praktik igen men iallafall, skönt med en liten paus trots att den här dagen var ganska rolig. På förmiddagsrasten var det två ungar som slickade på en lyktstolpe så det började blöda på läpparna och tungan. Det gjorde lätt min dag! xD sjukt kul, sånt som jag ärligt inte trodde barn gjorde på riktigt utan bara på barnprogram eller något. Sen på min rast var visserligen typ alla på något möte som jag inte pallade vara med på så jag satt i min ensamhet och åt princesstårta å drack kaffe. När jag kom imorse stod det en baotastor tårta mitt på bordet i personalrummet :D det var en i personalen som fyllde år förra veckan ^^

hursomhelst, helt ok dag. fast vissa barn var verkligen galna!! Precis innan mellis skulle jag "vakta" allihopa medan den enda personalen just då pratade med en mamma, I got maaa-aad (Joey-style :p) fick stå å skrika hela tiden typ xD Hahah alltså det var så pinsamt en grej, när ja satt i personalrummet å även två andra lärare va där så kom jag å tänka på när joey säger: Chandler got maaad. ärligt, ja fick anstränga mig fett mkt för att inte börja garva xD hum hum normalt.

Jag har inte tid att sitta här egentligen, satte bara på datan för att ladda ipoden, åker snart mot norrköping så borde packa ihop mig lite.. imorse fick jag reda på att praktikuppgiften ska vara inlämnad på måndag (Y) bra tove!

Alltså det känns som att jag har så mkt att skriva om nuförtiden fast det e nog bara jag som tycker det :p a lot of nonsens ^^ nu ska jag sluta skriva, puss å kram trevlig helg!

Inga kommentarer: