2009-01-31

hm.

Antingen är jag mobbad eller så läser ingen min blogg..

Idag gick jag upp redan 8.50! Fast att jag somnade kanske vid tre. Men det var skönt iaf, pappa skulle till gymmet så jag följde med men passade på att sola lite istället för att träna :p är så sjuukt blek å nu är ja snäppet mindre blek men ja får sola ett par gånger till xD Sen när vi kom hem så åkte jag, min bror, mamma, åsa å felicia till mio :p sen ica maxi å där köpte jag äntligen ett album till alla bilder som jag har framkallt! Har tre engångskameror som legat här i typ 2 år som jag tänkte försöka få iväg snart också.

När vi kom hem från det så stack jag ut å sprang med åsa å pappa, samma runda som i torsdags cirka 7 km i relativt lugnt tempo, typ 45 minuter. Skönt skönt, nu känner jag mig pigg å fräsh , vaknade aldrig riktigt under dagen, snart kommer pälle johanna å tia hit så då blire middag med stora familjen plus dom, mkt trevligt å god mat!! Är sjukt hungrig för har inte haft nån aptit idag tills nu :p ingen frulle å till lunch blev det några teskedar majs , en ´latte har ja hällt i mig också..

Nej men ja hoppas dom kommer snart så vi hinner käka innan vi ska dra in till stan, oh nu kom dom när man talar om trollen xD ska dra, pusshejs!

Inga kommentarer: