2009-01-11

nytt

Jag har ändrat lite på bloggen men jag får alltid fucking damp och ger upp, men nu får det se ut såhär ett tag :p JAG MÅSTE SE TWILIGHT IGEN. tänkte ladda ner idag men det gick ej, så laddade ner sex and the city istället... någon som vet när twilight kan tänkas komma ut på dvd? Ska köpa den samma fucking dag.

Idag har jag vart med viktor och sen övningskört lite, rätt seg dag. Har bara rökt en cigg idag, tänkte köpa nya men sen tänkte jag att jag skulle sluta. Nu börjar huvudvärken komma :'( Imornbitti kommer jag ångra mig så jävla mycket, och jag kommer inte få tag på cigg förrän klockan 14 heller då jag slutar ... aah. inte tänka på det nu- ikväll ska jag glo på tv å dricka te.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tänk på hur mycker pengar du kommer spara om du slutar röka Tove! :)