2009-01-27

mardrömmar.

Jag har aldrig varit den som drömmer mardrömmar förutom när jag mår riktigt dåligt. Imorse vaknade jag av att jag skrek och det är fan inget bra tecken. Kände mig riktigt deprimerad på väg till praktiken också och grejen är att i skolanm så brukar det gå över när man aktiverar sig å träffar roligt folk. Det göre däremot inte på praktiken så har varit deppig å trött hela dagen! usch.

Som tur är ska jag iaf inte jobba idag för de små är hos några släktingar. Så kanske ska dit på fredag istället om ja orkar.. känns jobbigt men ja skulle behöva pengar .. imorgon ska jag iaf köpa nya jeans! finally. hoppas jag hittar några, jag skulle behöva läsa Pride and Prejudice men jag tror jag kommer börja gråta då, haha :p Den e så svår, har visserligen bara läst 10 sidor, hoppas ja kommer in i den. Skulle hellre tagit en annan bok med åtminstone färre sidor. Eller Wuthering hights eller vad den heter, för jag vet lite om den för att ja kollar på vänner xD nej, nu ska jag soda streama massa vatten, ta på mig mjukiskläder och krypa ner i sängen å kolla på vänner hela eftermiddagen. Orkar inte leva idag :p

puss å kram

Inga kommentarer: