2009-01-04

lidaslida

moget.
Nu har jag kommit hem från lida iaf, det var myspysigt. Vi åkte först lite skridskor sen gick vi å fika å sen åkte pulka ^^ det var hela min stora familj utom broder och även Cam å Liam... men men, nu håller på jag att fylla badkaret med vattnet för att bada vilket händer typ en gång i halvåret. Jag tror det är för att det tar så jäävla lång tid, varför inte öka mängden vatten per minut så det går liite snabbare..?

Igår var jag först med Carro å Lollo sen gick lollo hem så ja å carro träffade jalle å vi kollade på sääsmta filmen, omg. En svensk film om en kille som gick i sömnen typ (vilket han inte gjorde EGENTLIGEN? om jag fattade rätt ...) nej den sög riktigt hårt.

annars har jag absolut inget vettigt att berätta. jag hittade mina papper å broshyrer igen som jag hade tappat bort, very important stuff.. eller nåt.

nu ska jag kolla hur det går för mitt badvatten, puss å kram!

Inga kommentarer: