2009-01-10

come on, get crazy with me!

Kära blogg.
Jag ställde faktiskt klockan på 10 igårkväll för att komma upp i tid, men jag somnade om och gick inte upp förrän 12 iaf. Så det var ju nödvändigt. Men om jag inte hade ställt klockan hade jag nog vaknat vid 2.
När jag hade gått upp och så gick jag till Åsa och lånade lite kläder.. följde även med henne till elgiganten för hon skulle köpa en dammsugare å en kamera :p sen har jag bara duschat precis, ska åka till Anna lite senare å fira henne :) sen vidare till gamla stan, ah trevligt, jag är pepp som FAN! jag hoppas verkligen att det håller i sig. Om det inte gör det ska jag vara glad och positiv iallafall och inte klaga och hålla på som jag kan komma på mig själv med att göra ibland. (DISA HAR BOSATT SIG I MIG! sorry guys, ni kommer få stå ut med massa positivt skitsnack ;))

Jag älskar verkligen låten rewind med paolo nutini. den är jätte lame och töntig men jag kan inte hjälpa det :p hahah. nu lyssnar jag dock på wild horses som jag konstigt nog fortfarande inte har tröttnat på ;o äh, dags att smeta in sig i hudlotion osv. Det är en av de sysslor som jag verkligen inte gillar, allting känns ännu lösare och sladdrigare med ett lager hudlotion och man kan dessutom nästan flytta valkarna upp & ner (Y) usch xD hahah. pusspåer

1 kommentar:

Anonym sa...

Den är inte alls lame ju :( jag har ett helt album med paolo nutini :P haha