2009-01-25

utgå alltid från dig själv.

Jag har alltid sagt att jag inte är bra på någonting. När jag satt på tåget på väg hem idag så kom jag på att egentligen är jag ju bra på allt? Alltså om jag utgår från mig själv. Det är JAG som bestämmer var gränsen mellan bra och dålig går. Det är ju bara att bestämma sig om man vill vara bra eller dålig på någonting. Om man vill vara dålig, så visst, då kan man väl gå runt å klaga på att man inte kan osv. Men jag använder mig av uttrycken som jag verkligen älskar :p "If you can dream it, you can be it" och även "även om du tror att du kan eller inte kan, så har du rätt!" ah lovely. Det verkar nog som jag blivit väldigt självgod på senaste tiden men jag bara matar mig själv med massa pepp :D Som alla borde göra... höhö

Hursomhelst, igårkväll åt jag på greken med stora familjen. Det var mys :) sedan åkte jag iväg till hannis för en kväll med sprit å vänner-citat. Helt sjukt, vad vi än pratade om så kom det alltid upp något citat eller scen i huvudet. Nästan jobbigt :p haha. Vid halv 6 somnade jag med kläder, smink å allting. Skämdes lite på tåget hem, kände mig jääävligt risig, usch. Men nu är jag nyduschad och sitter här med nån form av yoga-byxor :s jävligt sköna iaf, och en kopp kaffe, härligt härligt. Imorgon är det praktik och jag känner att söndagsångesten skulle älska att få dra ner mig, men icke. JAG ÄR STARKARE ÄN DU! höhöhö :p

Ska väl sätta på en film eller ngt :) pusspuss

Inga kommentarer: