2009-01-09

freedag

Jag klarade de två första dagarna av praktiken, bara 20 kvar ;) fick sluta en halvtimme tidigare idag så det var ju lite skönt. Hade inte alltför tråkigt idag heller, jag har lite mer att göra nu än jag haft tidigare. Fick vara med ¨på ett möte också å träffa nya rektorn.

jag måste sätta på lite musik tror jag...leona lewis blev det :p jag är i stort jävla behov att prata med malin :/ får bli på måndag, ska blåsa ut min ångest i en ballong och hoppa på den så överlever jag nog helgen ;) imorgon kanske det blir krogen.. fast jag är fattig. men vi pratade om att åka rätt tidigt så det blir gratis inträde, sen får ja förkröka å kanske bara köpa en öl när vi e ute :) skulle vara kul att gå ut faktiskt.

Ikväll... vet jag inte. vill se hulken som går på tv :p får se om det blir med vänner eller familjen, kanske ingen annan som vill se den? Men jag såg den för kanske 5 år sen och då tyckte jag den var dålig men nu när jag såg reklamen verkar den ju bra.. ^^

alltså jag känner mig glad men jag har ändå den där jävla ångestklumpen som blockerar min luftstrupe lite halvt. vill ha bort skiten! nej jag ska nog se på tv, om jag inte minns så är det top model nu så då kan jag kolla lite på det och få lite mer ångest, jag ska inte kolla på sådana program!!

Senaste dagarna har jag längtat jättemycket till september å afrikaresan! Ser verkligen fram emot att åka dit och se kulturen å hjälpa barnen där. Ska ta med mig lite gosedjur och så att ge till barnhemmet. Ser också fram emot att bo hos en familj där om dom nu är trevliga men det tror jag. hihi, nej nu ska jag sluta skriva, pusshej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du får hitta fest glöden till imorrn kväll ;) pengar behöver man aldrig oroa sig över!
jag vill också se hulken, har aldrig sett den förut xD

Anonym sa...

Jag vill bo med dig i afrika! :D