2009-01-22

galenskap

Jag har nästan fått någon träningsmani, får fan inte nog :p var iaf på cirkelträning idag och det var riktigt smärtsamt jobbigt :p galet skönt efter dock. Längtar tills gymmet imorn! Om jag får tag på pengar ska jag fan äta pizza efter! Skulle kunna äta 5 efter den här veckan :p

Alltså fan vad jag blir förbannad på att bo i det här jävla huset. Först sitter jag och kollar på hjärnstorm (det är fan typ dokumentär?) å då kommer pappa å tvingar en att byta till jävla eurosport. Han skulle ALDRIG byta om det var tvärtom. Sen sitter jag här å lyssnar på musik inte alls högt å Julle ba: Asså kan du sänka din musik eller?! Fattar du vad jobbigt det eee?? FJORTISGNÄLLRÖST. inte gulligt va?

Jag vet inte vad jag ska göra.. vill bli trött men det lär ju inte hända :p jag lackar på mitt hår, det e så jävla lockigt på ett fult sätt nu för tiden !! om jag inte fönar det efter jag har duchat, blir fan galen det bara åker åt alla håll vad jag än gör.

för att avsluta lite postivit.. hm.. Jag har inte alls mycket ångest idag! Jag kanske kommer kunna somna helt normalt utan att fokusera på att andas å slappna av, skulle vara skönt :) jag längtar faktiskt tills imorn då jag ska gymma med mina bästa Jalle å Viktor :D (önskar jag kunde skippa skolan men första lektionen är matte å ja får så dåligt samvete om jag inte kommer :/) haha. aja, twilight nästa! pusspuss godnatt

Inga kommentarer: