2009-01-26

lyckligt gifta

Undrar om personer som är lyckligt gifta eller bara tillsammans verkligen inser hur bra de har? jag menar, man glömmer lätt bort det och bara tar varandra för givet.. man borde verkligen vara tacksam och uppskatta varenda jävla dag tillsammans med den personen!

usch, jag mår fan illa, undrar om jag håller på att bli sjuk... Jag har iaf varit å ridit nu på eftermiddagen å det gick sjuukt jävla bra. Vi vände igenom volterna å skulle fatta galopp efter halva, sen när ja galoppera på volten så gick han i perfekt form, galoppen var mjuk å allting, alltså när det går sådär bra så vill man aldrig sluta :p så det var väl det som gjorde den här dagen värd att gå upp för.

Åt jävligt mycket när jag kom hem, lite onödigt eftersom jag vill att all min träning ska ge resultat. fast det e flera stycken som sagt att ja börjar se riktigt vältränad ut, sådetså :p

Jag tror jag nästan ska sova, är sjukt trött. Ta hand om er och uppskatta å var glada över det ni har (vilket jag är dålig på!) hoppas att någon uppskattar all pepp å alla visa ord jag skrivit senaste tiden också , hahah xD

Ett uttryck till som jag gillar och som jag själv vet är sant: Man vet inte vad man har förrän man förlorar det.

Inga kommentarer: