2009-01-11

kvällen

Min kväll blev rätt lyckad faktiskt. hade en liten svacka vid 12 bara.. började med att åka hem till anna vid 12 :) där var det mkt människor. senare åkte vi in till gamla stan. vi var inte där speciellt länge. sen bestämde vi oss för att dra och det var då min svacka kom,. gick ut före å spydde i en gränd eller nåt. kände mig så jävla äcklig och billig. men fem minuter senare hade ja typ glömt det, kändes som en dröm eller nåt. vidrog iaf till donken sen å sen till rönninge å träffade några vänner. n u ligger ja i sängen med pappas dator å skriver fett sakta...

när ja kom hem åt ja rostade mackor å läste dn, stog om en tjej som sa "jag vill inte dö, jag vill bara inte leva" å det e precis så jag tänker varje dag! hon föreställde sig sina barn vid sin grav som jag förest'ller mig min familj framför min..hon akrev oxå att självdestruktivitet är en överlevnadsdrift. true true. usch jag är full... ska nog försöka sova.

2 kommentarer:

Tove sa...

jag menade att vi åkte hem till anna vid 19, inte 12! xD

Anonym sa...

haha tänkte precis rätta dig där xD