2009-01-29

emotionally unavailable

Julle sov i min säng inatt, jag är världens mes jag vet, haha! Men det fick verkligen en lugn inverkan på mig å jag somnade inom loppet av max en kvart! Drömde fortfarande lite creepy drömmar fast inte läskigt på det sättet-- inatt drömde ja att ja stod å rökte på nån sorts altan till ett betonghus utan fönster å de va en man som stog å typ tjuvkolla på mig.. sen tog han i min arm å ba: kom med in .. å ja ba: nej... då tog han hårdare å typ började dra in mig.. å ja skrek som inihelvete men ingen typ brydde sig.. :p sen minns ja inte vad som hände, han kanske slog mig eftersom ja har minnesluckor, HAHAHAHA! not.

Började iaf klockan 10 idag, de va skönt. Jag minns knappt vad jag gjorde imorse , ja e alltid så jävla döööd på morronen nu förtiden helt galet.. praktiken var helt okej idag faktiskt. det var ju snö ute :p nej men på eftermiddagen var det väärldens liv i klassrummet som då ringde Linda så jag hade en anledning att gå ut därifrån typ en kvart å få lite underhållning å pepp innan ja gick tbx in xD

Nu e ja hemma å jag e själv, helt stört att ingen e hemma halv 5 , inte så vanligt eftersom att julle brukar sluta tidigt å min bror skolkar typ 50 % av tiden han ska va i skolan, cp. Där har vi tv-spelsberoende...

Ida fyller Viktor år, massa grattiskramar till dig :D Även Lollo fyller ju år idag? Fast hon åkte till ett annat land utan att säga hejdå ens på bloggen :p så jag har inte så stor koll på när hon tänkte komma hem...

Nej.. nu ska jag göra iordning nåt att äta å kolla på film, sen ere träning! pusshej

Inga kommentarer: