2009-01-13

HOOOOOOORIGT

Okej, nu har jag klarat två dagar. Tänk dig något som du brukar vara riktigt sugen på (typ choklad) när du är som mest sugen att man nästan dör, så känns det gånger 10! Och ändå lyckas jag stå emot, än så länge! Min motivationskälla just nu är pengarna och att jag vill komma till skolan på måndag och säga att jag varit rökfri i en vecka ;D

Idag var det iallafall fett jobbigt att gå upp, sov jättedåligt som vanligt. Praktiken flöt på som vanligt, lite lätt tråkigt, illamående på väg till matsalen lal la, samma visa varje dag :p Imorgon börjar jag kvart över 7! Vet inte hur jag kommer överleva , kommer få typ 3 timmars sömn inatt eller något.

Direkt efter praktiken skulle jag jobba , så det bar av till nästa skola i toredal och hämta barn, sedan vara med dom till ca 18 tiden.. kollade på mtv mest å lagade mat :p fick lite pengar tills i helgen också så det var ju bra , kl 19 befann jag mig i nytorp för att prova på afro dans! xD det var helt galet, inte min grej, jag trodde det skulle vara kul men jag kände mig som en jävla gorilla. så direkt efter det körde jag power yoga :p

Jag är ett vrak ´typ :p när jag kom hem var jag skitförbannad för att jag hade lite ångest på yogan (?) å sen började jag nästan gråta när smöret var slut :p usch.. igår bokade jag iaf biljetter till norrköping. Ska åka iväg över helgen och träffa Johanna, komma bort från rönninge å alla här hemma :p Det ska bli naaaajs. längtar! men jag vet inte vad jag ska göra för att bli trött så jag kan få soova, jag får väl lägga mig å läsa istället så vilar jag åtminstone :p godnatt.

Inga kommentarer: