2009-01-24

Try not to think about it.

Helvete vad obeskrivligt skönt det var att sova inatt. Jag kunde somna relativt snabbt igårkväll (Sofia, du påverkar mig lite läskigt mycket :p) och sen vaknade jag inte förrän vid halv 12 imorse. Första gången på över 2 veckor som jag har sovit bra!

Nu sitter jag vid datorn och har precis druckit upp mitt kaffe, det e min nya last ;p jag sitter också å suger åt mig Felicias kommentar, att jag är bäst! För jag ääär jävligt bra, sådetså. Tack gumms, fast du är precis lika bäst, okej?

Jag kan inte fatta att jag glömde säga det igår, Jag fick mvg i livskunskap! Hela kursen!! :D Linda berättade det efter engelskan å jag blev så jävla glad! Snacka om att det var värt att skriva fördjupningsuppgiften! Den låg precis på gränsen mellan VG å MVG som jag fattade det men det som gjorde att jag fick mvg:et i kursen var att jag var aktiv på disan och tog till mig det :) Alltså jag kanske blir lite löjligt glad över mvg i en liten kurs men jag har aldrig fått mvg i nån hel kurs eller ämne utom svenska i nian (då blev ja nog ännu gladare :p)

Nu lyssnar jag på 'där älvorna dansar' med winnerbäck, riktigt bra :D åh jag känner mig lite löjligt glad idag. mvg:et, sömnen, träningen, sofia igår, hanna ikväll (efter middag med stora familjen, var jättelängesen!) nu ska jag gå ut å unna mig en cigg, sådetså! Kommer ändå röka när ja ska dricka ikväll å jag har faktiskt fått tillåtelse av mig själv för att göra det. jag vet att jag är stark nog att inte röka nästa vecka :D

Inga kommentarer: