2009-01-27

byta lösen,

Jag ska byta lösen på min andra blogg (blogg.se) så om någon vill ha lösenordet å läsa den bistra sanningen (haha) så säg till så ska jag överväga om du får det :p

Nu har jag kollat på massa vänner iaf, lovely! Känner mig lite gladare för jag har planerat helgen. På fredag ska jag ha filmkväll , se I am legend å svulla! Sen på lördag ska vi till krogen! inte dansa åså utan mer typ dricka bärs å lyssna på rockmusik :D that's my thing. Ska med Viktor å några till grabbar antar jag, sen ska Josse följa med också :)

Pappa har köpt mat från gooh så det blir finfin middag ida :p ikväll blir power yoga, yeah xD usch jag börjar 7.15 imorn!! tänker att ja ska lägga mig halv 10 men de kommer fan inte hända :p slutar iaf strax efter 1 så då ska ja inte till stan, måste be pappa att sätta in pengar ¨på mitt konto (bortskämd?) haha nej men jag behöver verkligen nya jeans , det e krissituation!! just nu använder ja ett par som e typ 5 år gamla?? Asfula xD

försöker hitta nåt att lyssna på.. nu blev de lonestar :p med klipp från the l word and the famous elevator scene, haha ;p

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du jag vet inte vad det var som sattes igång idag.. det var inte roligt iallafall.

Ja tror det jag vet faktiskt itne om det ligger på fronter du får väl kolla eller skicka ett mail till linda och fråga om en kopia!

Puss :)

Anonym sa...

sooft att kunna be farsan sitta in en näve stålar på kontot bara :) i am legend med will smith är inge vidare :) men med de rätta chipsen blir de mesta sevärt :)

Anonym sa...

vet du vart vi ska på Lördag för det vet inte jag ?! :O