2009-01-06

...

Jag vill göra så mycket i sommar. Önskar jag hade pengar till allting, skulle vara kul att ha en riktigt underbar perfekt sommar. Fast från tidigare erfarenheter så vet jag ju att när jag vill att något ska bli perfekt så finns det inte en chans att det blir det.

Men jag SKA iaf åka till arvika, kosta vad det kosta vill :p överlever nog inte utan en riktig krökvecka i tält med massor av musik och underbart folk.
Sen vill jag åka till viktors landställe i skåne med några stycken, det hoppas jag verkligen att vi kommer göra :)
Sen vill jag åka utomlands med vänner, det tror jag faktiskt inte kommer bli av f´ör jag har inte pengar till det
Jag vill segla i kroatien med familjen, det tror jag vi kommer göra. Mina föräldrar vill hellre åka till huset i danmark men ja hoppas på båda! :)
Sen har jag ett väldigt stort mål och det är att jag ska ha körtkort innan jag börjar trean, jag tror jag kommer klara det, har kört varje dag dom senaste dagarna nu :)
Det skulle även vara kul att rida lite, kanske åka på nån kurs eller träningsläger... fast det är inte direkt prio1.
Sen ska jag ju såklart träffa massor nära och avlägsna vänner, festa, grillkvällar.. jag vill ha sommar!

Men innan är det ju vår och den 27 april ska jag på min gamla klass studentskiva, NV06C! ska bli riktigt roligt, jag längtar verkligen, I MISS YOU! hihi. dom har ju även tsm med b-klassen som klara går i så då kommer jag på hennes på köpet ;) däremot vet jag inte hur det blir med alla andra studentskivor, vill spara pengarna till sommarn :p däremot borde väldigt många kunna komma på min, hahah. åh varför skulle jag gå om ettan, det är först nu det stör mig lite. fast om jag inte gjort det hade jag aldrig börjat i rönninge å gått i min halvt roliga klass, höhöh. tänk positivt.

men men, ska gå till konsum snart å köpa ben & jerry's phish food om den finns xD pusspuss

1 kommentar:

Anonym sa...

Härlig bild!