2009-01-26

töönt

Nu har praktiken börjat igen. Seegt, tre jävla veckor. Jag orkar fan inte skriva om det xD min veckoplanering: (för att jag har tråkigt.)
Måndag: praktik, kolla igenom plugg, rida

Tisdag: praktik, jobba, yoga

Onsdag: praktik, köpa jeans, aerobic styrka

Torsdag: praktik (börjar 10 :) men slutar sent..), cirkelträning

Fredag: praktik, gymmet om ja pallar.. filmmys på kvällen tänkte jag.


Aja, nu vet ni dessutom vilka gymmixpass jag ska gå på ifall nån vill hänka, jag har gratisbiljetter också :D usch vad trött jag är. Första gången på länge ja längtar till ridningen :p normalt. ska fråga mamma om vi kan käka donken på vägen hem, säkert inte nyttiga jävlar. Hursomhelst ska ja käka där på onsdag efter ja har handlat mina jävla jeans.


jag slänger in en ful bild också :p

Inga kommentarer: